„Przeżyj ciążę aktywnie” – Zajęcia dla kobiet w ciąży

„Przeżyj ciążę aktywnie” – Zajęcia dla kobiet w ciąży

Zajęcia dla kobiet, które chcą przeżyć ciążę aktywnie. Dowiesz się na nich jak możesz ćwiczyć i na co musisz uważać, aby nie zrobić Maluszkowi i sobie krzywdy.

Wzmacnianie, rozciąganie, relaksacja i nauka oddechu; dużo uwagi poświęcimy mięśniom dna miednicy.

W zajęciach mogą uczestniczyć kobiety po wcześniejszej konsultacji z lekarzem prowadzącym.

Co warto wiedzieć:

  1. Przed przystąpieniem do jakiejkolwiek aktywności, skonsultuj się z lekarzem.
  2. Jeśli nie byłaś aktywna przed ciążą, to pierwszy trymestr nie jest najlepszym momentem na rozpoczynanie treningu. Poczekaj do 14 tygodnia.
  3. Kobiety regularnie trenujące mogą kontynuować trening, ale zdecydowanie muszą zejść z intensywności, oraz powinny wykluczyć niektóre ćwiczenia.
  4. W czasie ćwiczeń i po wysiłku należy przyjmować płyny w odpowiedniej ilości, aby zapobiec odwodnieniu.
  5. Należy trenować w przewiewnym i wygodnym stroju, aby zapobiec przegrzaniu.

ZAJĘCIA W KAŻDĄ ŚRODĘ O GODZINIE 16:00!

START ZAJĘĆ – 6 GRUDNIA!

Na zajęciach honorujemy nasze karnety OPEN oraz karty firm zewnętrznych (Multisport, Fitprofit, OK System).

Proponujemy również karnet ilościowy tylko na zajęcia dla kobiet w ciąży – 8 wejść/112 zł – ważny przez 3 miesiące.

Więcej informacji