Nowe udogodnienie dla pasażerów, klientów parkingów na terenie Kraków Airport

Nowe udogodnienie dla pasażerów, klientów parkingów na terenie Kraków Airport

Nowe udogodnienie dla pasażerów, klientów parkingów na terenie Kraków Airport. Od marca mogą skorzystać z bezpłatnych, drobnych napraw pojazdów w ramach usługi „Car Help Patrol”. Krakowskie lotnisko – jako pierwsze w Polsce wprowadziło taką usługę.

Na terenie krakowskiego lotniska, z daleka widać charakterystyczny żółty samochód autopomocy, oznaczony napisem „Car Help Patrol”.  Profesjonalny zespół pracowników w razie potrzeby pomaga klientom lotniskowych parkingów. Usługa „Car Help Patrol” obejmuje drobne naprawy pojazdów m.in.: uzupełnienie powietrza w oponach, wymianę koła czy uruchomienie pojazdu z rozładowanym akumulatorem. Pomoc dla klientów parkingów zlokalizowanych na terenie krakowskiego lotniska jest bezpłatna.

W ramach usługi „Car Help Patrol”, w przypadku poważniejszych awarii, pracownicy udostępniają kontakt do najbliższych warsztatów mechanicznych. Jeśli wystąpi taka konieczność, klienci parkingów mogą kontynuować podróż z 10% rabatem na usługi Kraków Airport Taxi.

Usługa została wprowadzona w marcu br. przez MPL Services Sp. z o.o. – spółkę córkę Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków Balice Sp. z o.o. MPL Services Sp. z o.o., która m.in. zarządza parkingami przy krakowskim lotnisku.

Nowa usługa jest odpowiedzią na zgłaszane przez klientów parkingu sugestie i jest kolejną inicjatywą mającą na celu udoskonalanie funkcjonowania krakowskiego lotniska. Z usługi skorzystało już kilkunastu kierowców. Najpopularniejsze było doładowywanie akumulatorów i uzupełnienie powietrza w oponach.